شرایط جدید ویزای بازنشستگی تایلند اعلام شد

In اخبار تایلند, اطلاعیه ها, ایرانیان تایلند, ویزا و اقامت

شرایط جدید ویزای بازنشستگی تایلند NonImmigrant Visa  O-A  اعلام شد : پیرو اعلام وزارت بهداشت تایلند تمامی افرادی که قصد اخذ ویزای بازنشستگی تایلند را داشته و یا با ویزای بازنشستگی هم اکنون در این کشور به سر میبرند از این پس برای اخذ و یا تمدید ویزای خود ملزم به ارائه بیمه نامه معتبر به شرح ذیل خواهند بود این قانون از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ لازم الاجرا میباشد . در این لینک میتوانید با شرایط اخذ ویزای بازنشستگی تایلند آشنا شوید

  1. بیمه مورد نظر بایستی از یکی از شرکت های معرفی شده توسط وزارت بهداشت اخذ گردیده و بیمه نامه بایستی فرد متقاضی را حداقل ۴۰ هزاربات برای ویزیت های روزانه (ویزیت پزشک بدون نیاز به بستری در بیمارستان ) و ۴۰۰ هزاربات برای بستری در بیمارستان تحت پوشش قرار دهد .از طریق این وب سایت https://longstay.tgia.org/ میتوانید به لیست شرکت های معرفی شده از طرف وزارت بهداشت تایلند دسترسی داشته باشید .

  2. این فرم گواهی را دانلود و پرنموده و به شرکتی که از آن  بیمه خریداری نمودید ارائه دهید تا آن را تایید و به شما تحویل دهد توجه کنید صرف به همراه داشتن بیمه نامه کافی نبوده و داشتن این گواهی ضروری است و جزو مدارک لازم برای اخذ و یا تمدید ویزای بازنشستگی میباشد . در صورتیکه بیمه نامه خریداری شده از یکی از شرکت های بین المللی موجود در لیست انجام شده باشد حتما بایستی نسخه اصلی بیمه نامه همراه با سایر مدارک ارائه گردد در مورد شرکت های تایلندی کپی بیمه نامه نیز مورد قبول خواهد بود.

You may also read!

مشاغل ممنوعه برای خارجیان در تایلند

خارجیان در تایلند برای هر گونه فعالیت تجاری نیاز به ثبت شرکت و دریافت اجاره کار و یا استخدام

Read More...

فرصت ها و چالش های تایلند در جنگ اسرائیل و حماس+ زیان های اقتصادی اسرائیل از این جنگ

در گزارشی که دفتر توسعه تجارت بین الملل تایلند در تل آویو ارائه داده است در این گزارش چنین

Read More...

چهار چالش عمده پیش روی دولت جدید تایلند

با تشکیل دولت جدید سرتا تاویسین، کم کم سر و صدای بحث‌های داغ سیاسی می‌خوابد اما چالش های اقتصادی،

Read More...

2 commentsOn شرایط جدید ویزای بازنشستگی تایلند اعلام شد

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

error: Alert: کپی ممنوع !!