از ابتدای سال ۲۰۱۹ تشکیل پرونده درسامانه تاک شرط ارائه خدمات به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت میباشد

In اخبار دانشجویی-تایلند

از ابتدای سال ۲۰۱۹ ارائه هر گونه خدمت به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت، مشروط به تشکیل پرونده دانشجویی در سامانه تاک (تائید اسناد کنسولی) است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت،  دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور در رشته های علوم پزشکی حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ این اطلاعیه باید نسبت به تشکیل پرونده در سامانه تاک وزارت امور خارجه، اقدام کنند.

از ابتدای سال ۲۰۱۹ ارائه هر گونه خدمت (ارزشیابی، انتقال و تسهیلات دانشجویی) به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های مورد تائید وزارت بهداشت، مشروط به تشکیل پرونده دانشجویی در سامانه تاک (تائید اسناد کنسولی) وزارت امور خارجه است.

لازم است کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در سامانه مذکور اقدام نکرده اند، حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ این اطلاعیه (اول دی ماه ۹۷) در این خصوص اقدام کنند.

از ابتدای ژانویه ۲۰۱۹ نیز کلیه دانشجویان جدیدالورود ملزم به تشکیل پرونده در سامانه تاک طی مدت دو ماه از زمان شروع به تحصیل هستند در غیر این صورت امکان ارائه خدمت به آنها از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میسر نخواهد بود.

انتقال دانشجویانی که از ابتدای ژانویه ۲۰۱۹ به بعد، در دانشگاه های خارج از کشور شروع به تحصیل می ک­نند به داخل مطلقاً ممنوع است و این افراد صرفاً می­ توانند از خدمات ارزشیابی مدرک پس از فراغت از تحصیل و سایر تسهیلات دانشجویی، طبق ضوابط مربوطه استفاده کنند.

You may also read!

مشاغل ممنوعه برای خارجیان در تایلند

خارجیان در تایلند برای هر گونه فعالیت تجاری نیاز به ثبت شرکت و دریافت اجاره کار و یا استخدام

Read More...

فرصت ها و چالش های تایلند در جنگ اسرائیل و حماس+ زیان های اقتصادی اسرائیل از این جنگ

در گزارشی که دفتر توسعه تجارت بین الملل تایلند در تل آویو ارائه داده است در این گزارش چنین

Read More...

چهار چالش عمده پیش روی دولت جدید تایلند

با تشکیل دولت جدید سرتا تاویسین، کم کم سر و صدای بحث‌های داغ سیاسی می‌خوابد اما چالش های اقتصادی،

Read More...

2 commentsOn از ابتدای سال ۲۰۱۹ تشکیل پرونده درسامانه تاک شرط ارائه خدمات به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت میباشد

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

error: Alert: کپی ممنوع !!