ویزای ازدواج تایلند

ویزای ازدواج تایلند: قبل از شروع این مطلب لازم به یادآوری است که ازدواج و تشکیل خانواده امری مقدس و حساس است که تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت انسان دارد و اگر صرفا به جهت دریافت ویزای ازدواج میخواهید اقدام به این کار نمایید توصیه میکنیم از این کار خودداری نمایید

در صورتی که هر فرد خارجی با یک زن تایلندی ازدواج رسمی نموده باشد با ارائه مدارک زیر میتواند اقدام به دریافت ویزا نماید . بر اساس رسوم سنتی تایلند  شما بایستی مبلغ مورد درخواست خانواده دختر تایلندی که به عنوان شیربها میباشد را به آنها بپردازید و ازدواج خود را به صورت رسمی در شهرداری منطقه ثبت نمایید . مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ازدواج به شرح ذیل میباشد افزودنی است این مدارک هر ساله بایستی برای تمدید اقامت نیز ارائه گردد :

  1. اسناد و مدارک رسمی ازدواج و یکی از مدارک ذیل برای اثبات تمکن مالی

  2. ارائه صورتحساب بانکی با موجودی ۴۰۰ هزاربات (حدود ۶۰۰میلیون تومان) این مبلغ بایستی از چند ماه قبل مانده به تاریخ تمدید اقامت در حساب شما موجود بوده باشد.

  3. ارائه مدارک منبع درامد ماهانه ۴۰ هزاربات ( حدود ۶۰میلیون تومان ) بایستی طی مدارک رسمی و مورد تایید سفارت بایستی اثبات شود که این درامد از خارج به داخل تایلند آورده میشود

افزودنی است افسران اداره مهاجرت در صورت نیاز مدارک بیشتری نیز از افراد درخواست نمایند در برخی موارد نیز امکان بازدید افسران اداره مهاجرت از منزل محل زندگی شما برای ثابت شدن واقعی بودن ازدواج نیز محتمل میباشد .

ثبت رسمی ازدواج در سفارت و دریافت مدارک ایرانی برای همسر و فرزند:

در صورتیکه بخواهید ازدواج خود را در ایران به صورت رسمی ثبت نمایید ابتدا باید مراحل تغییر دین همسرتان و تشرف به اسلام انجام شود و عقد شرعی اسلامی جاری گردد برای انجام این امور میتوانید به رایزنی فرهنگی سفارت ایران در تایلند مراجعه نمایید در این صفحه میتوانید اطلاعات تماس رایزنی فرهنگی را دریافت کنید برای انجام این مراحل مدارک هویتی زوجین و عکس پرسنلی مورد نیاز میباشد.

بعد از طی این مراحل مدارک تشرف به اسلام و عقد شرعی و مدارک ثبت ازدواج در شهرداری را به همراه مدارک هویتی زوجین به بخش کنسولی ارائه داده و میتوانید درخواست ثبت ازدواج نمایید .

 

Mobile Sliding Menu

error: Alert: کپی ممنوع !!